Out-of-office instellen in een gedeelde mailbox

Gewijzigd op Wo, 10 Sep om 11:39 AM

1. Open Outlook Web (Office 365)
  1. Ga naar https://outlook.office.com.

  2. Log in met je werkaccount.

2. Gedeelde mailbox openen
  1. Rechtsboven klik je op je profielfoto/initialen.

  2. Kies Een ander postvak openen.

  3. Typ de naam van de gedeelde mailbox (bv. leren@hvk.be, vrijwilligerswerking@hvk.be,..).

  4. De mailbox opent in een nieuw tabblad.

3. Automatisch antwoord instellen
  1. In de gedeelde mailbox klik je rechtsboven op het tandwiel (Instellingen).

  2. Zoek naar Automatische antwoorden.

  3. Schakel Automatische antwoorden verzenden in.

  4. Plak onderstaande tekst in het veld:

    Bedankt voor je bericht. Ons team is telefonisch bereikbaar van 9u tot 12u. We beantwoorden je e-mail zo snel mogelijk. Vriendelijke groeten, Team Opleidingen
  5. (Optioneel) Stel een periode in, bv. tijdens verlof of feestdagen.

  6. Klik op Opslaan.

4. Testen
  • Stuur een testmail naar de gedeelde mailbox om te controleren of het automatisch antwoord correct wordt verzonden.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren